HanseMerkur
  • Koronawirus
  • Dokumenty do pobrania
  • Kontakt
  • Dla partnerów
  • Logowanie B2B
  • Polska Kraj
    • Niemcy
    • Austria
    • Szwajcaria
  • Ubezpieczenia
    Wróć
    • Pakiety z kosztami odwołania podróży
    • Pakiety bez kosztów odwołania podróży
    • Pakiet sportowo-narciarski
    • Odwołanie i przerwanie podróży
    • Wszystkie ubezpieczenia
    Koronawirus

    Jakie przypadki obejmuje ubezpieczenie podróżne?

    Dowiedz się więcej
  • Strefa Klienta
    Wróć
    • Kontakt
    • Dokumenty do pobrania
    • Formy płatności
    • Pytania i odpowiedzi
    • Przegląd wszystkich tematów
    Koronawirus

    Jakie przypadki obejmuje ubezpieczenie podróżne?

    Dowiedz się więcej
  • Beztroskie podróżowanie
    Wróć
    • Bezpieczne podróże
    • Jakie ubezpieczenie dla mnie?
    • Po co ubezpieczenie?
    • Cele podróży
      • Chorwacja
      • Egipt
      • Meksyk
      • ...więcej
    • Słowniczek Pojęć
    • Zdrowie podczas podróży
      • Apteczka
      • Konsultacje lekarskie
      • Koronawirus
    • Przegląd wszystkich tematów
    Koronawirus

    Jakie przypadki obejmuje ubezpieczenie podróżne?

    Dowiedz się więcej
  • Szukaj
    Wróć
    Szukaj
  • HanseMerkur
  • O nas
  • Aktualności
  • Płatności internetowe serwisu Przelewy24

Płatności internetowe serwisu Przelewy24

Płatności internetowe serwisu Przelewy24

HanseMerkur wprowadza dodatkowe udogodnienia w ścieżce rezerwacyjnej, dostępnej na własnej stronie internetowej www.hansemerkur.pl

Od początku naszej obecności na polskim rynku mamy na uwadze, że liczba klientów decydujących się na zakup online, w dużej mierze zależy od ilości udostępnionych im do wyboru metod płatności. Każdy użytkownik ma bowiem swoje wymagania i oczekuje możliwości zapłacenia w sposób, który szczególnie preferuje – mówi Renata Łątka, Operations Manager w HanseMerkur Ubezpieczenia Podróży. Jako, że przelewy bankowe stanowią około 90% polskiego rynku płatności online, obsługa właśnie tego kanału płatniczego musi być w najwyższym stopniu rzetelna i optymalna. Dlatego obok dotychczasowych form płatności takich jak karta kredytowa czy PayPal, teraz można w HanseMerkur również skorzystać z bankowości elektronicznej w ramach systemu Przelewy24. Zastosowane rozwiązania providera Dialcom24 z Poznania dla przelewów bankowych zapewniają pełne bezpieczeństwo transakcji. Realizacja wszystkich transakcji przez Przelewy24 odbywa się bowiem zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.

Ważnym zadaniem była również optymalizacja dotychczasowego procesu zakupowego. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby każda transakcja realizowana za naszym pośrednictwem przebiegała w sposób prosty, intuicyjny i szybki. Celem było również ograniczenie ilości kroków jaką użytkownik musi pokonać w procesie zakupowym, stąd też przygotowaliśmy pełną integrację modułu Przelewy24 bezpośrednio w naszej ścieżce rezerwacyjnej – dodaje Renata Łątka.

Teraz kupno polisy turystycznej na stronie internetowej jest jeszcze łatwiejsze i szybsze. Nie tylko udoskonalony proces rezerwacji ale również odświeżona, nowoczesna szata graficzna skracają czas poświęcony transakcji.

  • Odwiedź nas na:
Kraj:
Polnische Flagge Polska
  • Deutsche Flagge Niemcy
  • Österreichische Flagge Austria
  • Schweizer Flagge Szwajcaria

HanseMerkur Reiseversicherung AG

Ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
Tel. +48 22 890 78 40
bok@hansemerkur.pl

O nas

  • O HanseMerkur
  • Historia firmy
  • Prasa
  • Aktualności

Dla partnerów

  • Dla partnerów
  • Logowanie B2B
  • Zalety współpracy
  • Produkty dla biur podróży
  • Produkty turystyczne
  • Zostań Partnerem
  • ©2023 HanseMerkur Ubezpieczenia Podróży
  • Dane spółki
  • Ochrona danych osobowych
  • Regulamin strony
Kontakt
Pytania i odpowiedzi